Måndag!

Hej alla glada! Sorry, att jag inte har bloggat sen i fredags, har haft fullt upp. I löradagas kom jag hem vid nio halv tio tiden, då var det så mycket bra på tv och så var jag för trött. Hade spenderat hela dagen ute på Lidingö och jagat mina kusiner i hela deras hus (tre våningar och super stort) I söndags sov jag så länge och åkte sen hem till paps då jag var tvungen att göra lite projekt. Men nu ska jag skärpa mig och försöka blogga varje dag. Idag har det varit en helt okej dag, hade EA på förmiddan och EA och gympa på eftermiddan. Imorrn vet jag inte vad jag har och jag bryr mig inte heller direkt, tror vi har föreläsning eller nåt sånt. Nu ska jag läsa lite mer Harry Potter innan jag ska äta middag.

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback