Måndag 17.18

idag har jag städat mitt rum, it was a mess! Men nu ser det ut som att kungen ska komma på besök. Men om en vecka kommer det nog var a mess igen, men ska försöka hålla reda på det. Det tog mig typ hela dan, gick upp vid elva åt frukost vid halv tolv. Ja, det är jag det, men imorrn ska jag inte sova lika länge. Ska träffa en morgon pigg kompis i centrum, så då blir det till att gå upp typ vid nio. Men det ska bli roligt att träffa henne, vi ska prata om hennes träff med hennes on and off kille. Gud, vad dom håller på, men det är bara roligt att se. Men jag måste erkänna att jag har nåt stårt emot honom och att det inte kommer ändras. För han e en fjäskare!
Nej, nu ska jag umgås me papsen som nyss kom hem!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback