Jobbig dag!

Måste säga att den här dagen har varit JÄTTE jobbig. Vi hade sjömaran, där vi springer två varv runt Sandvik spåret i Viksjö. Det blir 4,8 km och som jag sa i ett annat inlägg har jag väldigt dålig kondis. Så det gick på 35 minuter, jag visste att det skulle ta runt 30 minuter. Men jag är ändå väldigt stolt över mig själv för att jag sprang två varv, sa att jag bara skulle göra ett. Men jag klarade det!! Men när jag kom tillbaka och hade gjort två varv var jag jätte törstig, så jag går för att hämta min vatten flaska och hittar den. Jag hittar den på marken TOM! Gud vad arg jag blev, vem går och tar nåns vatten flaska!? Så jag frågade min kompis vem som hade gjort det, hon sa att hon bara hade drukit lite (vilket hon fick) och sen gav den till min andra kompis!?  Men hon hade tydligen lagt den på marken, hon visste inte att de va min. Hon trodde det var kompisen hon hade fått den ifrån. Så hon tyckte hon kunde lägga den på marken. Så när jag kom tillbaka med and nöd hade jag inge vatten. Men som tur va hade jag ett par super snälla vänner som jag fick vatten ifrån. Tack, tjejer! Men det var helt galet efter, några spydde, en hade astma anfall så hon fick åka hem med en lärares bil. En annan svimmade, som några inte märkt. Vissa trodde att han vilade, och sa typ. "Kämpa nu, Kör hårt".  Jag mötte honom när det va några som hjäpte honom tillbaka till lärarna
Sen var det bara att springa för att få bra platser på bussen, som väntade i typ en kvart innan den åkte. För vi var tvugna att vänta på den andra abbonerade bussen så att alla kunde åka samtidigt. Sen gick jag tillbaka till skolan för att hämta min saker som jag ska plugga med hemma, sen var det bara sätta sig på bussen hem, o nu sitter jag här. 
Nu ska jag äta lite duscha och kanske vila lite, är jätte trött.

Heeej då och puss puss
 

Kommentarer
Postat av: steffipeffi:)

håller med sketa jobbig var den...jag sprang så in i ******...love u pusss

2008-09-14 @ 22:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback