Film

Idag var jag på bio i Heron City, såg Arn 2. Jag tyckte den var bra men väldig väldig sorgslig. Om du har sett ettan och gillade den kommer du gilla den här, om du inte har sett den eller inte gillade den ska du nog inte se den här. Men det bestämmer man själv. Måste oxå säga att Heron City är super stort, har varit där förut men det var  länge sen. Vi höll på att gå vilse, åkte samma rulltrappa två gånger och jag vet inte vad vi höll på med. Men nu är vi tillbaka här hemma och ska äta snart, det blir paella, mums! 

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

 

                                          

  Enligt mig är Arn stjärnan Joakim Nätterqvist VÄLDIGT VÄLDIGT  snygg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback