Äntligen hemma!

Tack och lov att den här skoldan äntligen är över! Det har varit en jobbig dag, fast mitt fadderbarn va sjuk så jag hade mitt andra barn. Som var en söt och snäll tjej, fast vi skulle ha nån konstig talang jakt!?  Men det gick ganska bra, min grupp gjode teater, Rödluvan. Vi var faktiskt bäst! Men som tur va var det allt för detta år med fadderdagarna, nästa gång blir det mina sista fadderdagar innan jag går ut nian. Efter lunch så hade vi EA (eget arbete), där jag jobbade med projektet som går sååå piss dåligt. Men det blir ännu sämre imorgon då de e Sjömaran, vi ska springa sandvik spåret två varv. Vilket blir 4,8 kilometer och efter som jag har väldigt dålig kondis så kommer det inte gå så jätte bra... Men vi har matte innan och ja vet inte om vi har prov eller inte:-S Har vi det är jag såå körd, för jag är inte klar med den än!!
Nej, nu ska jag fortsätta äta min Ben and Jerry`s glass. Som jag älskar!
  


Min älskade Ben and Jerry´s glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback