Till dig Bella!

Det här är till en helt underbar vän Izabella ( www.bbllas.blogg.se). Du vet att du är en helt underbar vän, med dig har jag så jäkla roligt =) VI kan prata om allt mellan himmel och jord, vi hittar på saker som är helt sjuka. Och vi har ett speciellt bord på Tasty´s som vi alltid sitter vid när vi ska fika i centrum, vilket vi alltid gör när vi e i centrum. Vi blir väldigt sura om vi inte får sitta där. Förlåt för allt jag har gjort. Du fattar inte hur jobbigt det va när vi bråkade. Jag vet att jag inte är så bra vän, men hoppas att du vet att jag försöker. Jag vet oxå att du har massa andra bättre kompisar, som karro. Du förtjänar verkligen henne. Men hoppas du kan va vän mig ändå, livet ut, genom allt! Sis<3Sis, Köttbullen<3Korven! W=Whatever(hur det nu stavas). Älskar dig Izabella<3


Om du bara visste...<3

Kommentarer
Postat av: bella

du är visst en underbar vän, älska dig Julia Strand<3

2008-10-29 @ 20:59:33
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback