Senare på min födelsedag...

Hejsan hoppsan! Nu är jag hemma efter en/två timmar i centrum me bella=) Det va jätte kul, vi kollade runt i affärer och fikade. Jag köpte ett par vantar och en tröja om jag ska ha ikväll(bilder kommer) den va jätte fin. Vill bara passa på att säga förlåt till bella hoppas att du inte tog illa upp för den där drömmen jag hade=) Sen var det dax att cykla hem, kunde inte vara där så länge men fick iaf träffa bellzon! Men det jobbigaste var att det började spö regna när ja cykla hem, så nu har jag dubbelt så mycket att göra. Fixa håret x2, byta kläder, sminka mig + massa mer, så det är dax att jag sätter igång =)... PUSS J


HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Jag o bella vid cyklarna. Jag är inte så puckelryggig egentligen böjer mig här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback