Måndag 6/10

Tjoho!!! Heh, jag är inte direkt glad om man säger så. Idag hade jag franska vilket var roligt, det blir mycket prat, sång och flamms. Vilket är kul, på eftermiddan hade jag EA sen idrott. Det var kul på idrotten för vi va bara åttor iställer för åttor och nior (nior hade syo eller va de nu heter). Så skoldan var bra, men nu sitter jag här och försöker skriva svenskan. Vi ska sammanfatta våra anteckningar om deckare(!?!?!). Sen så ska man tydligen lägga till lite själv vilket är att problem för jag kan inget om deckare. O det ska va inne imorrn, jeey mee! blää blää blää!!
Nu måste jag fortsätta me min svenska hörs imorrn!!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback