Lördag 11/10

Lördag, lördag och åter lördag! Idag har jag varit uppe på landet, vi var där vid 10 tiden, så jag gick upp vid halv 8 tiden! Det var lite jobbigt, men jag klarade mig. Sen var vi där till typ 15 tiden så åkte vi till norrtälje (landet är ca 30 minuter från norrtälje, väddö) och där skulle vi träffa min faster och gå ut och äta! Sen åkte vi hem och nu sitter jag här! Väntar på att matchen ska börja, Sverige- Portugal. På råsunda, bara älskar ronaldo. Det kan nog bli en ganska stor kamp mellan Zlatan och Ronaldo, om man ska tro min pappa. Vilket jag inte gör, tror att Portugal vinner<3 Aja, är typ en timme kvar till avspark (20.00) så jag hinner gotta upp me godis, popcorn och sånt onyttigt. Hoppas ni har en super bra helg!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback