Jobbigt!

Okej, jag vet att jag inte har bloggat sen förra söndagen och det känns lite jobbig, men men. Det är massor av anledningar till att jag inte ahr bloggat, det känns så jobbigt att va Julia just nu=( Men här är en anledning, som oxå gör det så jäkla bra att va Julia just nu! Jag har varit hos mamma nästan hela veckan, för paps och Åsa (min styvmamma) har varit på sjukhuset! Så jag är stolt att säga att jag är numera storesyster till Dante Linus +nåt efternamn. Han kom i måndags natt vid tre tiden och ha super söt när jag träffade honom. Men det var allt om honom, undrade om någon annan hade hört om den nya berg-och-dal banan på grönan??
Visste inte jag heller, fick reda på det för bara nån minut sen. Den heter Insane och är tydligen högre än Jetline, har fler G-krafter än Fritt Fall och är tydligen lika snurig som Extreme. Aja, det blir nog inget för mig, gillar inte direkt så snurriga saker. Men man vet aldrig=)
Nej, nu ska jag gå och kolla till lillbrosan min<3

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!
 

Wow, jag gillar den här låten´=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback