Torsdag 6 November

HELÖÖÖJ ALLA BLOGGISH LÄSARE! Har haft en rolig och oseriös dag idag=) Det började bra med SO som alltid är roligt med Stefan, fatta typ ändå inte vad vi pratade om så...=S På eftermiddan hade vi M-A-T-T-E!! Hatar matte, för jag är ju så jävla dålig! Men vi fick tillbaka våra prov och det vi skulle repetera, det som vi skulle repetera såg ut som provet gjorde bara att Marie hade ringat in det man skulle repetera, så jag ock Carro började skriva på pappret coh dom som vi hade fel på. När vi sa att vi var klara sa Marie att vi hade gjort fel att man skulle leta upp sånna tal i boken och öva på och sen göra om prov. Då började jag och Carro asgarva och kunde inte sluta=) När det hade gått typ en halvtimme gav jag Marie det där pappret där felen stog på och sa att jag hade gjort om provet (det är roligare om man var med). Då sa Marie:"Julia, du måste vara seriös nu". Jag: "Men Mare jag vaknade på fel sida idag, så jag kan inte vara seriös" Carro:"Seriöst?" (Helt seriöst). HAHA! Det var roligt då iallafall. Efter skolan gick jag, Bellzoon och Steff ner till centrum. Steff skulle köpa en jätte snygg klocka, Bella skulle köpa en mascara och jag, jag skulle köpa nåt till papsen. Det blev ett kort, ska ner imorrn ock köpa en present och inte bara ett kort. Jag kom oxå på en sak jag önskar mig i julklapp.

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Julias julklapps önskelista:
1 En kalender med Cristiano Ronaldo=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback