Tisdag 4 november

Shoo alla bloggish läsare! Det har varit en halt okej dag. Hade föreläsning på förmiddan, vi håller på me ett jobbigt projekt. Då ska man skriva två händelser eller perioder i svensk historia som har format svergie till det vi är idag
=( Någon som har en idé vad jag kan skriva om? Skriv gärna=) På eftermiddagen hade vi bild och, inte för att skryta eller så, jag ritar väldigt bra. Det hållar ialla fall mina kompisar med om... Efter skolan gick jag och steff till centrum och jag köpte min helt underbara Fred Perry tröja på MQ=) Sen köpte jag oxå en tröja på H&M ( på kill avdelningen men vadå?)  Sen två diadem och en foundation från Kicks. Ja, det var min dag hoppas ni hade det bra. Ååå, en till bra sak bara. Skulle ha fått hem en lapp om saker jag inte hade lämmnat in, men den har inte kommit hoppas att den inte kommer=)

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!


Någon annan som gillar låten??

Kommentarer
Postat av: bella

älskar låten :)

2008-11-07 @ 15:58:36
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback