Tisdag 11 November

Hellojsan!
Idag har det varit en bra dag. Hade So, då kollade vi på film mellan 9-11. Den var inge bra, men han som berättade gjorde massa konstiga ljudeffekter så då blev det lite roligare. Men jag och Carro höll på att skicka massa lappar, så då blev det lite roligare oxå. Efter elva fick vi sitta i en tille och jobba med projektet, fast jag jobbade inte direkt. Vi höll på och prata om Kopian, Långben, U-båten och Man (det är kodnamn för vissa personer) Det va så roligt! Sen skulle vi jämföra Kopian, Långben och U-båten och se vem som var snyggast. Det är ett självklart val för mig, kopian. På eftermiddan hade vi bild, det gick ju piss. Suger på att måla slash rita, så det blev många garv. När vi skulle utvärdera gjorde jag bästa utvärderingen där det stog att jag insåg vad konst betydde för mig - ingenting. Men jag gillade att måla slash rita. Carro skrev att hennes målningar var expresser från hjärtat<3 Sen skrev hon HEEJ över hela min IUP bok så jag kan inte utvärdera några mer ämnen eller projektet. Men det blev många as garv ändå. NÄr vi skulle gå hade André sönder bordet bakom mig. Eller inte rikitgt sönder hela men han förstörde det ena benet och blev typ jätte rädd att hela skulle gå av. Så han sparka mer på det för att fixa det, då gick det sönder mer. Jag och Sanne bara garva. Sen vill jag bara påpeka att mina kompisar komme rfå ett utbrott på mig snart för innan eller efter varje menning sätter jag typ alltid "...Ville jag bara påpeka". Sen en sak till jag har blivit beroende av två låtar den ena är Jonas Brothers Burning Up, såå bra. Den andra är Katy Perrys låt Hot `n`Cold såå bar oxå. Lätt text att komma ihåg och trall vänlig. =)

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

OBS! Beroende fram kallande låt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback