Måndag 24 November

Hallå alla glada! Vill börja med och säga att det bra är EN månad kavar till julafton! Är inte det helt underbart, det är rikitg vinet ute nu oxå! Hoppas det är såhär på julafton!! Jag älskar julen och vintern... Aja, det är ju en hel månad kavar som pappa säger, han verkar inte direkt uppskatta att det är jul snart. Fast det kanske är för att ahn måste köpa en systemkamera till mig. Jag sa till pappa att jag önskade mig en systemkamera och en ny dvd, då sa pappa att jag skulle få deras dvd så länge. Då behöver jag ju inte önska mig det=) Då är det bara en systemkamera kvar sa jag då, men pappa skulle va lite cool och sa, vi får väl se vad tomten kommer med.... SÅ töntigt! Men idag hade vi franska, Ea och idrott. På franskan fick vu jobba självständigt, för vår franska lärare var sjuk. Hade inte så mycket Ea, men den tillbringade jag med att prata lite me karro och steff. Ha roligt me Alle J och kolla om vi ska gå på bio på lördag. På idrotten körde vi innerbandy. Det var åttorna mot niorna, fast ått tjejer mot nio tjerjor. Sen killarna mot killarna, det gick väldigt bra för oss första gången. Det blev 2-2, och gissa vem som gjorde dom två målen!? JAG!! Jag blev jätte glad. Andra gängen blev det typ 4-0, dom vann. Men den tredje gången blev det 1-1. Aa, det var min kuliga dag. Nu sitter jag här och har världens mag ont!! Till bella: Krya på dig nu, Bzon. Vi saknar dig och du har missat en del. Puss puss<3 

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

Julias julönskelista
1
En kalender med Cristiano Ronaldo
2 En systemkamera
3 Pengar till min Paris resa i vår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback