Fredag 21 November

Halihalo! Idag är det fradag vilket är super skönt=) Fast egentligen inte, för jag ska typ stor städa hela helgen inför advent. För jag är inte hemma näste helg så jag kan inte städa då. Idag hade jag engelska, det var riktigt roligt. Fick våra betyg för förra mini "projektet", jag fick ett D... Är inte direkt nöjd, men vad ska man göra?? Idag fick vi ett nytt projekt, som heter pop star. O då ska man starta ett band, jag jobbar med Carolina och Sanne. Vi vet inte vad vi ska heta men det står mellan: 1.The Pink Penguins 2. P.B.L (för våra initsialer, i våra nya "namn") och 3. Italian Divas. Jag tycker P.B.L låter bäst. Vad tycker ni?? På eftermiddan var det mindre bra, först på rasten gick vi till "turken" och sen gick vi tillbaka till skolan och där på basketplanen är det som en ishockey plan. För det är så jäkla halt, så jag, Savannah, Alle och Linnéa ville åka lite. Så vi gick dit och åkte lite, sen när vi stog still ( jag stog brevid Linnéa) kommer Uno i full fart frå kullen och åker rakt in i Linnéa så att hon åker in i mig och jag ramlar. Jag fattar att det såg komiskt ut men fan vad det gjorde ont. Slog i läppen och bakhuvudet, inet roligt vill jag bara påpeka. Sen klockan 13.00 skulle alla åttor samlas i matsalen för det årliga drogtestet. Det är inte nåt blodprov eller så, det är bara ett fråge folmulär somm alla åtter svarar på. Det av såå många som var oseriösa, som tex det var en fråga När kände du dig riktigt berusad första gången? Då fanns det två svars alternativ: 1. Jag har aldrig varit rikitgt berusad eller 2. Jag var .... år. Då man får skriva in själv, två killar (självklart) skrev att dom var ett år och tre år. Det var väldigt oseriöst, men det är typ ingen som är seriös på dom där frågorna. Så det är inte så konstigt att det är så många ungdomar som "använder" droger. De var min dag idag! 

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

Sen vill jag skicka ut ett stort LYCKA TILL! Till Bella och Karro, som ska tävla i Örebro imorrn. Hoppas det går bra tjejer, håller tummarna för er<3



One lovley song, I just love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback