Fredag 14 November

HEJ HEJ HEJ!!!
Måste bara påpeka att jag hatar projekt! IGår satt jag mellan 20.00-22.50 och skrev mitt projekt, och jag är ändå inte klar. Det var en händelse, ska skriva två.. Men det jobbigaste var att jag bara skrev ur hjärnan hade ju inte skrivit nåt i min bok. Detär ju ine direkt bra, och jag som sa att jag skylle bli bättre på det där. Att lämmna in saker, öva in för prov, hinna klart med allt!! Sen så går det ändå åt helvete! Men men, min andra händelse ska vara inne på söndag. Då ska jag typ iväg på "kalas" till min kusin som fyller 17 år, vet inte om jag vill gå... Men tror jag måste. Asså jag fattar inte riktigt allt det här, jag och min kusin var typ bästa vänner när vi var små. Vi gjorde typ alt ihop, han var typ min förebild. Jag ville vara exakt som han och allt han gjorde vill jag oxå göra. Nu pratar vi typ inte me varandra, säger typ ine äns hej... Det är lite jobbigt, saknar att ha en sån kusin som jag hade=) Nej, snart ska jag sova. Ska till the kyrka imorrn. Oooh, e ni imponerade?? Vi sa typ ha en liten film dag/kväll vi ska kolla på Disney filmer=) Hoppas ni får ha en strört bra helg!!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

Bara för din skull Bella<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback