Tisdag 2 December

Hejsan allihopa! Jag vill bara säga att jag skäms jätte mycket!! Jag hade ju lovat mig själv att jag skulle blogga varje dag, nu ha jag inte bloggat på evigheter. Det är lite jobbigt, men nu blir det en jätte update! 

I fredags var det maskerad hos alle ö. Jag åkte hem till karro och bytte om, då var hon ca 17.25. (Det började 18.00) Då höll Bella på och locka Karros hår. Jag blev klar och Bella blev klar, men Karro är ju Karro, så hon var inte klar. Men karro är ju oxå Karro (igen) och klarar sig alltid=) Väl hos alle, åt vi jätte god middag. Så underbart, plus poäng till hennes mamma. Den kvällen innehöll allt, gråt och skratt. Sen åkte jag hem till mamma och såg på pirates.
Maskerad hos Alle

På lördagen gjorde jag inte så mycket, jag och mamma gick runt i solan centrum och lite i Kista och kollade på vad jag kanske ska få. Det blir: Två par skor, ett par klackskor och ett par stövlar. två par Björnborg trosor, en Armani kill klocka, ett armband i silver, filmer och sen lite små saker. När vi kom tillbaka hem, gick vi och hyrde en film Sex and The City. Den var jätte bra, roligt och bara underbar.

På söndagen skulle jag ha åkt till the kyrka men det gjorde jag inte... Hade kommit försent och det vill jag inte. Så jag hade en slappa dag, jag satt och kollade på bra program. Jag kollade på 90210! Vilket är så himla bra, jag bara älskar den serien men än många serier.  Sen åkte jag hem till pappa och då fikade vi advents fika. Med pepparkakor och lussebullekrans, den var verkligen super god. Sen den kvällen kollade jag på One Tree Hill och jag grät typ från början till slut. Det var ju jätte sorligt... Kollade oxå på Gossip Girl, som var bra och dåligt.  

Igår var den ännu en vanlig måndag, jag hade gympa och franska. På gympan hade vi hinderbana, det var inte roligt för våran lärare sa typ inte äns vad vi skulle göra. Sen åkte jag hem och skulle raka min fasters hår, det var hårresande!! Haha, det va ju lite roligt. Aja, det var faktiskt lite läskigt=P

Idag hade jag svenska och bild. I svenskan ska vi göra ett repotage, jag ska nog göra ett reserepotage. Kommer nog inte gå så bra men men... Jag tror jag ska typ skriva om Egypten eller nåt annat land, vet inte ännu. Efter skolan gick ja med steff till centrum. Jag skulle til Biblioteket och hon till Kicks, sen gick vi till rese byron och hämta två brochyrer. Såg på Ugly Betty och nu kollar jag på Desperate Housewives.

Ja, det där va en riktig update. Nu ska jag fortsätta kolla på Desperate och sen är det dax att gå till kojs. 

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback