Onsdag 17 December

Halojsan!! Idag är det bara 6 dagar kvar till julafton!! Är inte det underbar? Som jag har längtat=) Idag hade jag EA och matte. På ean så jobbade jag matte inför matteprovet som då gick piss dåligt, tror jag i alla fall. På eftermiddan var det matte, asså våran grupp Eastwood är så roliga, i alla fall åttorna. Jag gjorde provet, men jag är inte stolt över mig själv. När jag var klar gick jag ner till musik salen med Alle J. Där var Alle Ö, Karro, Savvi och Steff, vi skulle öva in för skolavslutningen!! Vi ska sjunga Tears in Heaven, så vi måste verkligen öva. Eftersom avslutningen är på fredag, men våran musik lärare César tycker att vi är bra=) Och han är sångare i ett band. Imorrn ska vi öva nästan hela förmiddan (3 timmar) och sen lunch rasten som är cirka 30 minuter, om man inte räkar med att vi äter. Men vi kommer vara bättre än bäst=)

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback