My memorys fade away...

Hej alla glada! Det har varit en rolig jul. Har fått många julklappar, och ätit god mat. Fått en del julklappar, dom flesta var bra=) Idag har jag varit hos min mormor och träffade henne och mon moste + kusiner. Jag vill oxå säga att jag älskar mina små kusiner, dom är bästast och sötast och roligast. Imorrn är det hemgång som gäller, ska hem till pappsen igen. Ska bli skönt har varit hos mamma i fyra dagar nu och har haft kul. Fast nu är hela veckan planerad eller i alla fall tills på torsdag. Imorrn ska jag då hem till pappa och innan det så ska mammas kompis åsa komma hit och ja, det är roligt. På tisdag så ska jag och min kompis åsa ha en julia och åsa dag. Vi ska börja med att gå och shoppa och fika sen på kvällen ska vi gå på bio. På onsdag är det nyårs afton, jag är fortfarande lite osäker på vad jag ska göra då. Men om det inte blir nåt speciellt så ska jag och alex åka nånstans eller bara stanna hemma. På tordag vet jag inte men jag ska väl ringa faster och höra om det blir nån "mysapya helg"eller inte. Eller så ska jag väl träffa mina helt underbara kompisar som jag inte har träffat på jätte länge, vi måste ha en PPP kväll tjejer!! Sen på onsdagen efter det börjar skolaaan!!! usch, nej jag vill inte. Men jag har inget val så nu ska vi ta nya tag och komma igåg hårt och köra håt hella terminen ut!!
Hoppas ni får et bra lov!!

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!!

Kommentarer
Postat av: steffi

fullspäckda vecka..men du har visst glömt att inkludera dina andra vänner.Du vet ppp!?

2008-12-28 @ 23:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback