Måndag 8 December

Hesan svesan!! Hur mår ni i dag då? Själv mår jag prima ballerina!! Jag gjorde 5 mål på innerbandyn idag då, jag är så stolt=) Och vi var bara två stycken mot typ sju och gjorde 12 mål. Men André är typ som bäst med en bandy boll, så vi var typ bästa laget!! Idag var vi oxå på ungdomsmotttagningen, inde direkt roligt. Hon bara prata, sen fick man en komdom och sen var det slut. Jippi! Eller inte. Nu sitter jag här och försöker skriva min svenska, går inte direkt bra. Men men. Vill bara tippsa om en superbra hemsida för skor och kläder: www.net-a-porter.com. Älskar den, kolla några av mina favvokläder här nere. 


HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER!

Kläderna är inte i någon speciell ordning. Men visst är dom snygga?? Vad tycker du är snyggast!?

 

Kommentarer
Postat av: Bella

de två skorna längst till höger var suuper fina :) sen den svarta tröjan till höger var också skit fin!

2008-12-08 @ 20:37:33
URL: http://bbllas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback