I´m gonna miss you when we say goodbye

Hallå alla mäniskor mitt uppe i julstöket!!
Visst är det skönta tt det är julafton imorrn!? Jag tycker det ska bli fantastiskt kul, har längtat och letat efter den perfekta julklappen. Har jag hittat nåt? Nej, det har jag inte och jag var ute idag också men det hjälpte ju inte. Men en sak är i alla fall bra, min kompis Alexander är här igen!! Som jag har saknat, det har varti jätte tråkigt utan honom. Han har varit utomlands i ca 2 år. Vi skulle byta julklappar men som jag sa, har jag inte hittat nån julklapp. Men jag är ganska säker på att han inte heller har gjort det. Så vi får byta nyårs presenter istället=) 
Idag har jag varit och kollat på julklappar, men gav upp ganska fort. Jag åkte hem to the family igen ovh det blev ännu mer julstök och bakandes och klapp inslagning, tv tittande, bokläsning och väldigt mycket skratt och irritation!   Men det är julafton imorrn och mycket att göra... Hoppas ni får en jätte bra jul!!

HEJ DÅ OCH GOD JUL PÅ ER ALLA UNDERBARA SOCKERTOPPAR=)
Saknar snön!! Ingen riktig jul utan riktig snö=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback