Fredag 19 December

Hallojsan! Ja, då satt man här igen, klockan är 14.50 och jag kom hem för cirka 40 minuter sen =) Idag hade vi julavsluting och vi sjöng!!!! Det var roligt och Bella var med och sjöng=) Puss på dig<3 Men jag var i alla fall super nervös innan men det försvann när jag satt med Linnéa och Jakob innan vi skulle upp, så roliga. Vi var sist. så det var ganska många uppträdanden före oss. Men jag är ju så himla stol över att vi gjorde det, vi visade alla personer som tvivlade på oss att vi inte är fegisar. Jagär så stolt över er, älsaker er. Ett extra grattis still Steff som blev periodens elev, och hon fick typ 1500 kr inför framtida studier. Gud vad vi skrek, istället för att alla kolla på Steff kolla de på oss, lite pinsamt men vi är ju så stolta över henne<3 När det till slut var vår tur att gå upp, höll vi om varandra och sa: "Powerpuffpinglorna!" (fast innan vi gick upp) När jag komm upp kände jag jur jävla nervös jag var, fast det rann av sen=) När vi var klara fick vi jätte applåder och det kändes jätte bra. Sen var det bara att följa strömmen av människor till sina ansvarsrum, där jag och Bella fick lite beröm av Maria. Sen var det dax för betyg, det var ju inte kul men jag kan ju alltid bli bättre. Sen var det bara att åka in till stan på gallej, gud va kul jag hade. Det var länge sen jag hade så jäkla kul!! 
Hoppas ni får en god jul och ett gott nytt år<3 Jag får se om jag bloggar mycket nu under jul och nyår=)

HEJ DÅ OCH GOD JUL PÅ ER!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback