Always and forever...

Minnen, det finns minnen jag aldrig kommer glömma. Det kan vara saker som PPP har gjort, sker jag gjort med familjen andra kompisar. Det är underbart när man kollar på gamla bilder och man kommer verkligen ihåg hur det var då... Sen inser man att man har saknat det sjukt mycket och vill verkligen gå tillbaka till den tiden.

Landet i sommras

Vi var verkligen så coola då...


Sommaren med Alex

Alles hulahula fest

Jag, Åsa och Alle J

Det finns så mycket mer jag skulle vilja lägga upp bilder på. Men jag tänkte försöka ha en blid  på varje inlägg istället=)

HEJ DÅ OCH PUSS PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Alle J

Gu' va' små vi va' på den sista bilden!:P

2009-01-09 @ 16:50:30
Postat av: Julia

Aa, det känns som det var typ hundra år sedan!!

2009-01-11 @ 18:37:18
URL: http://blondisligan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback